Як часто рекомендується проходити ТО? Рекомендований міжсервісний пробіг для всіх автомобілів становить 15000 км або один раз у рік . Таким чином, перше ТО необхідно зробити на пробігу 15000 км або протягом 1-го року.
Технічне обслуговування автомобіля необхідно для здійснення своєчасного контролю стану автомобіля й заміни видаткових матеріалів, тобто для забезпечення гарного робочого стану автомобіля. Ви заздалегідь можете прорахувати, яку суму необхідно буде витратити на ТО, тому що для кожного виду ТО, залежно від пробігу, типу двигуна й установленого на автомобілі обладнання, встановлені ціни, чітко зафіксовані у всій дилерській мережі "МінімаксАвто". Усі автомобілі обслуговуються у відповідності з технічними нормами, рекомендованими виробником.
Якщо запчастини міняють по гарантії, старі повинні віддавати власникові?
Замінені по гарантії деталі належать заводу-виробникові й пересилаються інженерам виробника з метою вивчення проблеми й підвищення якості товару.
Як часто слід робити заміну масла?
КОМПЛЕКС-СЕРВІС ЗАМІНА МАСЛА включає дві пропозиції по заміні масла залежно від типу в'язкості й характеристик.
Масло слід міняти відповідно до інструкції по експлуатації вашого автомобіля. При тяжких умовах експлуатації (їзда на короткі відстані дистанції, при інтенсивному русі, холодній погоді, жаркій погоді, а також буксируванню вантажів) Виробники рекомендують робити заміну масла у двигуні частіше - для дизельних двигунів - 8000 км., для бензинових (турбо) - 10000 км. ПОТРІБНО ЗНАТИ: Масляний фільтр збирає частки бруду й металу із циркулюючого масла. Коли фільтр засмічується, пропускний клапан дозволяє цим забрудненням продовжувати циркулювати разом з маслом у двигуні, ушкоджуючи частини двигуна й формуючи осад. Тому слід міняти масляний фільтр при кожній заміні масла.
КОМПЛЕКС-СЕРВІС ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
Включає три пропозиції по заміні видаткових матеріалів, які найбільше зношуються:
1. Передні гальмові колодки
2. Передні гальмові колодки й диски
3. Задні гальмові колодки
На передні гальмові колодки доводиться основне навантаження при гальмуванні. Контролюйте їхній стан кожні 15 000 км пробігу й змінюйте в міру необхідності. Від стану гальмових дисків багато в чому залежить гальмовий шлях. Для максимальної ефективності замінюйте їх одночасно із заміною третього комплекту гальмових колодок.
Ознаки зношування гальмової системи:
1. Загоряється індикатор на приладовій панелі.
Можливо ваш автомобіль стоїть на стояночному гальмі, або занадто низький рівень гальмової рідини, або зношені гальмові колодки. У кожному разі, необхідно виявити причину й вжити заходів.
2. Занадто тверда педаль гальма.
Найчастіше це відбувається через несправність гідроприводу гальмової системи або гальмових механізмів
3. Занадто м'яка педаль гальма.
Педаль провалюється в порожнечу: щоб загальмувати, ви повинні прокачати педаль. Увага! Це дуже серйозна проблема, пов'язана з несправністю гідравлічного приводу.
4. При гальмуванні машину "веде" убік .
Можливо, на колеса доводиться різне гальмове зусилля, що може бути пов'язане з несправністю гальмової системи.
5. Підвищена вібрація при гальмуванні.
У цьому випадку мова, як правило, іде про підвищену деформацію або зношування гальмових дисків.
Система кондиціювання
Рекомендується міняти салонний фільтр кожне ТО.
З часом у випарнику системи кондиціювання можуть утворюватися грибки й цвіль, які викликають неприємні запахи й проблеми дихальних шляхів. Ввімкнувши кондиціонер, ви відчули неприємний запах? Це значить, що необхідно провести його очищення
Згідно досліджень європейського агентства PEOPLE, рівень забруднення усередині машини, не обладнаної салонним фільтром, може в 8 разів перевищувати рівень забруднення зовні. Установка салонного фільтра значно скорочує цю цифру.
Як часто необхідно міняти ремінь ГРМ?
Ремінь ГРМ невід'ємний елемент двигуна вашого автомобіля (синхронізує роботу клапанів і поршнів), його розрив може привести до поломки двигуна. Термін служби ременів великий, однак рекомендують їх міняти при пробігу 60 тис. км або через 4 роки, щоб уникнути їхнього можливого розриву (рекомендація може мінятися залежно від умов експлуатації (див. сервісну книжку вашого автомобіля).
Коли потрібно міняти амортизатори?
Рекомендується перевіряти амортизатори в середньому кожні 15 000 км пробігу й замінювати їх у міру необхідності. От кілька ознак несправності амортизаторів:
Переїзд вибоїн супроводжується ударами.
Автомобіль на поворотах як би розгойдується.
При натисканні на переднє або заднє крило кузов підскакує, а не піднімається повільно.
Гальмовий шлях збільшується.
При різкому гальмуванні відбувається "нирок" передньої частини автомобіля
Чи потрібно періодично включати взимку кондиціонер?
Якщо так, то як саме: після прогріву машини? на ходу? як довго? і т.д.
На випарнику кондиціонера розміщений датчик температури, який при роботі кондиціонера вмикає муфту компресора при зниженні температури випарника приблизно до 0 гр.(щоб він не обмерзав). При мінусовій температурі повітря цей датчик не дозволить кондиціонеру ввімкнутись. Якщо взимку запотіло скло й потрібно зменшити вологість у салоні або просто ,слідуючи інструкції до авто, вирішили ввімкнути кондиціонер один раз у два тижні, прогрійте салон до плюсової температури, ввімкніть режим рециркуляції (забір повітря із салону), при цьому випарник буде обдуватися теплим повітрям із салону й після цього, не вимикаючи грубки, можна включити кондиціонер. У цьому режимі радіатор грубки нагріває повітря, після чого він надходить у салон, тепле повітря із салону прохолоджується випарником кондиціонера (при цьому волога, що втримується в повітрі конденсується на поверхні випарника й виділяється під днище авто, вологість повітря знижується), після чого повітря знову нагрівається грубкою й вертається в салон.
Якщо на вашому авто установлений "клімат контроль" завдання спрощується: прогрійте салон, після чого ввімкніть "обдув" скла й автоматика сама переведе систему вентиляції в режим роботи, описаний вище, або перейдіть у ручний режим і ввімкніть рециркуляцію й кондиціонер, встановіть бажаний напрямок потоків повітря й температури у салоні.
НЕ ЗАБУВАЙТЕ в зимовий час кожні два тижні вмикати кондиціонер, як цього вимагає інструкція по експлуатації (підкреслюю вмикати а не просто натискати кнопку вкл. як Ви вже зрозуміли це не одне й теж).
Як часто треба міняти антифриз/тосол у системі охолодження?
Отут головне, що залите і в якому стані сама система.. Тосол (в українському розумінні) напевно лити не варто взагалі. Якщо залитий нормальний фірмовий антифриз ELF, Prestone, Texaco, AGIP і т.дд. і концентрат розведений як потрібно демінералізованою водою, то по ідеї повинно вистачати на 90000 км, або кожні 3 роки . Якщо пробіг великий й багато накипу - іржі, то варто міняти раз на рік. Це не дуже дорого, одразу й систему промити можна.
Що таке індекс швидкості?
Індекс максимально допустимої швидкості - це дозволена межа швидкісного режиму, при якому допускається експлуатація шини. Наноситься на боковину покришки у вигляді літерного позначення латинським шрифтом.
Можна ВСЕ. але будьте готові, що пластик колодки у яку вставляється лампа може почати плавитися тому що підвищена потужність викличе локальне підвищення температури в районі лампи. Так само може почати плавитися пластикові кріплення контактів реле й запобіжника, відповідальних за лампи головного світла. В цілому НЕ рекомендується використовувати лампи, відмінні по параметру потужності від номінальних. Як варіант, для поліпшення світіння фар використовувати лампи білого або блакитного світла або лампи на яких зазначено, що при тій же потужності видають більший світловий потік (наприклад Philips Blue vision +30% )