Приветствую Вас Гость

Понедельник, 20.05.2024, 01:45

МЕНЮ САЙТА
ВХОД НА САЙТ
ПОИСК ПО САЙТУ

FAQ


Главная » FAQ [ Добавить вопрос ]


Як часто рекомендується проходити ТО?

Рекомендований міжсервісний пробіг для всіх автомобілів становить 15000 км або один раз у рік . Таким чином, перше ТО необхідно зробити на пробігу 15000 км або протягом 1-го року.
Технічне обслуговування автомобіля необхідно для здійснення своєчасного контролю стану автомобіля й заміни видаткових матеріалів, тобто для забезпечення гарного робочого стану автомобіля. Ви заздалегідь можете прорахувати, яку суму необхідно буде витратити на ТО, тому що для кожного виду ТО, залежно від пробігу, типу двигуна й установленого на автомобілі обладнання, встановлені ціни, чітко зафіксовані у всій дилерській мережі "МінімаксАвто". Усі автомобілі обслуговуються у відповідності з технічними нормами, рекомендованими виробником.

Якщо запчастини міняють по гарантії, старі повинні віддавати власникові?
Замінені по гарантії деталі належать заводу-виробникові й пересилаються інженерам виробника з метою вивчення проблеми й підвищення якості товару.


Як часто слід робити заміну масла?
КОМПЛЕКС-СЕРВІС ЗАМІНА МАСЛА включає дві пропозиції по заміні масла залежно від типу вязкості й характеристик.
Масло слід міняти відповідно до інструкції по експлуатації вашого автомобіля. При тяжких умовах експлуатації (їзда на короткі відстані дистанції, при інтенсивному русі, холодній погоді, жаркій погоді, а також буксируванню вантажів) Виробники рекомендують робити заміну масла у двигуні частіше - для дизельних двигунів - 8000 км., для бензинових (турбо) - 10000 км.
ПОТРІБНО ЗНАТИ: Масляний фільтр збирає частки бруду й металу із циркулюючого масла. Коли фільтр засмічується, пропускний клапан дозволяє цим забрудненням продовжувати циркулювати разом з маслом у двигуні, ушкоджуючи частини двигуна й формуючи осад. Тому слід міняти масляний фільтр при кожній заміні масла.

КОМПЛЕКС-СЕРВІС ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
Включає три пропозиції по заміні видаткових матеріалів, які найбільше зношуються:
1. Передні гальмові колодки
2. Передні гальмові колодки й диски
3. Задні гальмові колодки
На передні гальмові колодки доводиться основне навантаження при гальмуванні. Контролюйте їхній стан кожні 15 000 км пробігу й змінюйте в міру необхідності. Від стану гальмових дисків багато в чому залежить гальмовий шлях. Для максимальної ефективності замінюйте їх одночасно із заміною третього комплекту гальмових колодок.


Ознаки зношування гальмової системи:
1. Загоряється індикатор на приладовій панелі.
Можливо ваш автомобіль стоїть на стояночному гальмі, або занадто низький рівень гальмової рідини, або зношені гальмові колодки. У кожному разі, необхідно виявити причину й вжити заходів.
2. Занадто тверда педаль гальма.
Найчастіше це відбувається через несправність гідроприводу гальмової системи або гальмових механізмів
3. Занадто мяка педаль гальма.
Педаль провалюється в порожнечу: щоб загальмувати, ви повинні прокачати педаль. Увага! Це дуже серйозна проблема, повязана з несправністю гідравлічного приводу.
4. При гальмуванні машину "веде" убік .
Можливо, на колеса доводиться різне гальмове зусилля, що може бути повязане з несправністю гальмової системи.
5. Підвищена вібрація при гальмуванні.
У цьому випадку мова, як правило, іде про підвищену деформацію або зношування гальмових дисків.

Система кондиціювання
Рекомендується міняти салонний фільтр кожне ТО.
З часом у випарнику системи кондиціювання можуть утворюватися грибки й цвіль, які викликають неприємні запахи й проблеми дихальних шляхів. Ввімкнувши кондиціонер, ви відчули неприємний запах? Це значить, що необхідно провести його очищення
Згідно досліджень європейського агентства PEOPLE, рівень забруднення усередині машини, не обладнаної салонним фільтром, може в 8 разів перевищувати рівень забруднення зовні. Установка салонного фільтра значно скорочує цю цифру.

Як часто необхідно міняти ремінь ГРМ?
Ремінь ГРМ невід'ємний елемент двигуна вашого автомобіля (синхронізує роботу клапанів і поршнів), його розрив може привести до поломки двигуна. Термін служби ременів великий, однак рекомендують їх міняти при пробігу 60 тис. км або через 4 роки, щоб уникнути їхнього можливого розриву (рекомендація може мінятися залежно від умов експлуатації (див. сервісну книжку вашого автомобіля).

Коли потрібно міняти амортизатори?

Рекомендується перевіряти амортизатори в середньому кожні 15 000 км пробігу й замінювати їх у міру необхідності. От кілька ознак несправності амортизаторів:

  • Переїзд вибоїн супроводжується ударами.
  • Автомобіль на поворотах як би розгойдується.
  • При натисканні на переднє або заднє крило кузов підскакує, а не піднімається повільно.
  • Гальмовий шлях збільшується.
  •  При різкому гальмуванні відбувається "нирок" передньої частини автомобіля

Чи потрібно  періодично включати взимку кондиціонер?
Якщо так, то як саме: після прогріву машини? на ходу? як довго? і т.д.

На випарнику кондиціонера розміщений датчик температури, який при роботі кондиціонера вмикає муфту компресора при зниженні температури випарника приблизно до 0 гр.(щоб він не обмерзав). При мінусовій температурі повітря цей датчик не дозволить кондиціонеру ввімкнутись. Якщо взимку запотіло скло й потрібно зменшити вологість у салоні або просто ,слідуючи  інструкції до авто, вирішили ввімкнути кондиціонер один раз у два тижні, прогрійте салон до плюсової температури, ввімкніть режим рециркуляції (забір повітря із салону), при цьому випарник буде обдуватися теплим повітрям із салону й після цього, не вимикаючи грубки, можна включити кондиціонер. У цьому режимі радіатор грубки нагріває повітря, після чого він надходить у салон, тепле повітря із салону прохолоджується випарником кондиціонера (при цьому волога, що втримується в повітрі конденсується на поверхні випарника й виділяється під днище авто, вологість повітря знижується), після чого повітря знову нагрівається грубкою й вертається в салон.
Якщо на вашому авто установлений "клімат контроль" завдання спрощується: прогрійте салон, після чого ввімкніть "обдув" скла й автоматика сама переведе систему вентиляції в режим роботи, описаний вище, або перейдіть у ручний режим і ввімкніть рециркуляцію й кондиціонер, встановіть бажаний напрямок потоків повітря й температури у салоні.
НЕ ЗАБУВАЙТЕ в зимовий час кожні два тижні вмикати кондиціонер, як цього вимагає інструкція по експлуатації (підкреслюю вмикати а не просто натискати кнопку вкл. як Ви вже зрозуміли це не одне й теж).


Як часто треба міняти антифриз/тосол  у системі охолодження?
Отут головне, що залите і в якому стані сама система.. Тосол (в українському розумінні) напевно лити не варто взагалі. Якщо залитий нормальний фірмовий антифриз ELF, Prestone, Texaco, AGIP і т.дд. і концентрат розведений як потрібно демінералізованою водою, то по ідеї повинно вистачати на 90000 км, або кожні 3 роки . Якщо пробіг великий й багато накипу - іржі, то варто міняти раз на рік. Це не дуже дорого, одразу й систему промити можна.


Що таке індекс швидкості?
Індекс максимально допустимої швидкості - це дозволена межа швидкісного режиму, при якому допускається експлуатація шини. Наноситься на боковину покришки у вигляді літерного позначення латинським шрифтом. Нижче вказана розшифровка найбільш часто застосовуваних індексів швидкості.

Умовна позначка

Максимальна швидкість, км/год

L

120

M

130

N

140

P

150

Q

160

R

170

S

180

T

190

U

200

H

210

V

240

W

270

Y

300

Z

більше 240

Обкатування шипів - що це?
Шиповані колеса обов'язково потрібно обкатати. Тобто плавно рушати й гальмувати, рухатися з невеликою швидкістю не більше 80 км/год на перших п'ятистах кілометрах пробігу. Потрібно частіше перевіряти тиск у шинах. Це дозволить уникнути передчасного зношування шипів і їхні випадання із протектора. Після усадки шипів в покришках може виникнути деякий дисбаланс, так що після завершення обкатування в ідеалі потрібно провести балансування коліс. І під час мийки машини апаратами високого тиску типу Керхер не можна допускати влучення прямого струменя на протектор, щоб на сильному морозі заповнені водою поглиблення не встали колом, від чого покришка може руйнуватися. А після 500 км пробігу всі ці обмеження знімаються, але не можна забувати, що від пробуксовок і юзів шипи можуть повилітати з будь-яких покришок.

Як правильно зберігати колеса, шини?
Шини - це гумовотехнічні вироби, які легко деформуються, підлягають  руйнуючому впливу нафтопродуктів, хімікатів, а також сонячного випромінювання. Найкраще зберігати шини в закритих приміщеннях подалі від пально-мастильних речовин.
Шини (покришки-гума) повинні зберігатися у вертикальному положенні, але не в підвішеному стані. Опорою може служити площина, а краще напівкругла поверхня, що забезпечує меншу деформацію шини. Небажано використовувати для цього тонкі труби, натягнутий трос або гостре ребро швелера - вони збільшують навантаження на окремих невеликих ділянках сприяючи більшій деформації. Рекомендується раз на місяць-півтора повертати шини, змінюючи зону опори. Цим виключається зміна форми боковин і протектора й збільшення дисбалансу шини.
Зберігати шини, складені стопкою, тобто одна на іншу, не можна. Під впливом сили ваги відбувається деформування протектора розташованих нижче шин. Вплив цих постійних сил протягом тривалого періоду викликає вигин каркаса й зміна профілю протектора, який у поперечному перерізі приймає округлу форму. Після установки такої шини на автомобіль зменшується площина її контакту з дорогою, погіршується зчеплення й з'являється інтенсивне зношування протектора в центральній її частині. Якщо шини з камерами, то тиск у них повинне бути мінімальним, щоб шину не деформувало. Що окремо зберігаються камери також необхідно злегка підкачати й зберігати на кронштейнах з напівкруглими поверхнями.

Чи можна ставити потужніші лампи у фари?
Можна ВСЕ. але будьте готові, що пластик колодки у яку вставляється лампа може почати плавитися тому що підвищена потужність викличе локальне підвищення температури в районі лампи. Так само може почати плавитися пластикові кріплення контактів реле й запобіжника, відповідальних за лампи головного світла. В цілому НЕ рекомендується використовувати лампи, відмінні по параметру потужності від номінальних. Як варіант, для поліпшення світіння фар використовувати лампи білого або блакитного світла або лампи на яких зазначено, що при тій же потужності видають більший світловий потік (наприклад Philips Blue vision +30% )



Как правильно сделать заказ?
Цены и скидки
Оплата
Товар в рассрочку
Сопроводительные документы при отгрузке
Логистика и доставка
Условия Гарантии на товар.
Возврат товара.

Как правильно сделать заказ?

Заказ запчастей можно сделать несколькими способами:
1. Позвонить по любому из телефонов отдела продаж и продиктовать заказ. Тел. (04463) 33-20-42, 7-92-34 (044) 331-33-22
2. Отправить файл заказа из прайса на адрес minimaxauto@cdmaua.com или minimaxauto1@ukr.net
В течении 15 минут Вы получите ответ на Ваш электронный адрес по сумме, наличию запчастей и предлагаемым заменам.


Наверх
Цены и скидки

В прайс-листе указаны базовые цены в Евро. К базовым ценам применяется Ваша скидка в соответствии с системой скидок. Все цены в Евро приведены для справки и удобства сравнения.

Наверх
Оплата

Оплата производится с Вашего расчетного счета или через р/с банка, если Вы работаете без открытия расчетного счета.

Наверх
Товар в рассрочку

Для Вашего удобства у нас в договоре поставки предусмотрено 5 рабочих дней на оплату с момента отгрузки. Моментом отгрузки считается день выписки накладной.

Наверх
Сопроводительные документы при отгрузке

Все отгрузки производятся по накладным. Новым клиентам выдается полный комплект сертификатов. При необходимости по Вашему запросу мы можем выдать дополнительный комплект сертификатов или обновить истекающий сертификат.

Наверх
Логистика и доставка

Во все регионы Украины несколько раз в неделю у нас организованы собственные доставки. По г. Белая Церковь организованы выезды каждые 30 минут. Более подробно график доставки в Ваш регион можно уточнить у регионального менеджера.


Наверх
Условия Гарантии на товар.

«МинимаксАвто» несет ответственность по гарантийным обязательствам перед клиентами за проданный товар и заменяет рекламационную продукцию либо возмещает ее стоимость в случае выхода из строя этой продукции, по причине заводского дефекта ранее установленного срока. Гарантия на всю продукцию устанавливается сроком 12 месяцев с момента установки на автомобиль (если дату установки невозможно установить, срок гарантии будет исчисляться с момента покупки продукции).
Главными условиями гарантии является:
1.1 Установка продукции должна производиться только квалифицированным специалистом (СТО) имеющим сертификат соответствия;
1.2 Клиент обязан предоставить с рекламационной продукцией все необходимые документы (перечисленные ниже);
1.3 Компания не несет ответственности за ущерб причиненный жизни и здоровью, а так же имуществу потребителя, если этот ущерб был вызван неправильной, либо неквалифицированной установкой продукции (самостоятельная установка потребителем, либо установка на СТО без сертификата соответствия)
1.4 Покупатель обязан составить заявку на брак на весь перечень возвращаемых по гарантии товаров. Заявка на брак заполняется в произвольной форме или может быть получена в отделе продаж «МинимаксАвто».
1.4.1. В случае, если продукция не устанавливалась на автомобиль, в заявке на брак должны быть указаны:
а) Ф.И.О. клиента, так как он проходит по базе данных «МинимаксАвто»;
б) код товара;
в) описание неисправности.
1.4.2. В случае, если продукция устанавливалась на автомобиль, необходимо предоставить следующие документы:
а) копию (оригинал) заказ-наряда (с датой установки) СТО, где производилась установка продукции на автомобиль, так же должны содержаться марка автомобиля, год выпуска, объем двигателя, пробег автомобиля на момент установки, номер кузова автомобиля;
б) копию сертификата соответствия (с указанием автомобилей) на оказание услуг предоставляемых СТО;
в) комплектация автомобиля (наличие ГУР, кондиционера, АБС и другие данные, необходимые для уточнения соответствия продукции данному автомобилю);
г) каталожный номер рекламационной продукции;
д) описание неисправности;
е) дата и подпись клиента.
1.5. Рекламации не рассматриваются в случаях:
а) естественного износа;
б) истечения гарантийного срока эксплуатации;
в) ошибки клиента в подборе необходимой продукции на автомобиль (не учтена комплектация автомобиля и т.д.);
г) продажи клиентом одного амортизатора или пружины (гарантия распространяется на замену двух амортизаторов или пружин);
д) неправильной эксплуатации продукции;
1.6. Материалы по п. 1.4.2. прилагаются к возвращаемой продукции. На основании предоставленных документов и рекламационной продукции ответственное за рекламации лицо принимает следующие решения: а) в том случае, если продукция имеет видимые дефекты, которые обусловлены виной завода-изготовителя, то клиент имеет право на обмен рекламационной продукции на новую или зачет любой другой продукции.
1.7. Продукция не подлежит обмену, если: а) продукция имеет повреждения, которые обусловлены неправильной установкой на автомобиль; б) продукция устанавливалась клиентом самостоятельно; в) продукция устанавливалась на СТО, не имеющей сертификата соответствия на право проведения данного вида работ на данном автомобиле.
1.8. Если при исследовании рекламационный товар окажется в рабочем состоянии он будет возвращен клиенту.
1.9. В случае несогласия покупателя с заключением ответственного за рекламации лица, может быть назначена независимая экспертиза, которая, в зависимости от результата, оплачивается одной из сторон.


Наверх
Возврат товара.

Возврат производится по Товарной накладной (ТН или ТТН) в течении 14 дней с момента приобретения (отгрузки) товара при условии сохранения всех потребительских свойств товара (нет следов установки, не нарушена целостность упаковки, не нарушена комплектация).